.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جریمه نقدی 2 عامل توزیع گاز مایع در مازندران

شمال نیوز به نقل از فارس: رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه آمل از جریمه دو نمایندگی توزیع گاز مایع این شهرستان به دلیل کم‌فروشی خبرداد.

 ابراهیم پوریزدان با بیان اینکه آمل دارای یک مرکز نمایندگی گاز مایع مرکزی است، افزود: 5 نمایندگی تاسیسات در شهرستان آمل و یک نمایندگی نیز در بخش لاریجان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه دو نمایندگی تاسیسات این شرکت به دلیل کم‌فروشی در روزهای اخیر جریمه شدند، اظهار کرد: این افراد مجموعا 80 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

پوریزدان با تاکید بر اینکه پیش از این ماهیانه دو بار از شرکت‌های توزیع گاز مایع آمل بازدید می‌شد، بیان کرد: در ماه‌های اخیر این بازدیدها به دو بار در هفته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تمام نمایندگی‌ها توزیع گاز مایع از حمایت‌های دولتی بهره‌مند هستند، افزود: در قبال خدمات دولت، این نمایندگی‌ها هم باید به مردم خدمات ارائه دهند.

رئیس شرکت نفت آمل با تاکید بر اینکه مشکلی در زمینه توزیع گاز مایع در این شهرستان وجود ندارد، بیان کرد: گاز مایع در شهرستان عمدتا مصارف خانگی دارد و بخشی از رستوران‌های بین راهی نیز از این گاز استفاده می‌کنند.

وی با اعلام اینکه کارت سهمیه گاز مایع نیز در شهرستان آمل توزیع شده است، گفت: هنوز زمان سهمیه‌بندی این فرآورده اعلام نشده است و گاز مایع به میزان نیاز مردم در شهرستان توزیع می‌شود.

به گفته پوریزدان در صورت اعلام دولت، کسانی که از گاز مایع استفاده می‌کنند باید از کارت‌های توزیع شده استفاده کنند.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه آمل با اعلام اینکه سهمیه گاز مایع شهرستان آمل متغیر است و به سمیه‌های استانی و شهرستانی بستگی دارد، تصریح کرد: ماهیانه به صورت متوسط از 800 تا هزار و 100 تن گاز مایع در شهرستان آمل توزیع می‌شود.

این مسئول با تاکید براینکه به صورت مرتب به این توزیع نظارت می‌شود، گفت: عمده کار اصلی نظارت بر عهده بازرگانی است که شرکت نفت در این زمینه با این مجموعه همکاری می‌کند. /ف 258


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.